torsdag 11. juni 2009

Knallbra konsert


Helgen som var, 6-9 Juni dro jeg og kjæresten på en spontan tur til Bergen. Vi er begge fan av ett band "Hardcore Superstar", i Mai satt jeg og pludrett på nettet og så de skulle spille i Bergen, support for Motley Crue. 10 min etter hadde vi flybilett og konsertbilett. Angrer vi? nei, aldri i livet. Det der var så sykt bra.
For en stemmning, for ett trykk. Konsertene var fenomenale. Synd at Hardcore spilte så kort, de hadde bare 5-6 sanger max, men så var det Motley Crue som var hovedattraksjonen da.
Skal si de gamle rockerne kan sakene sine. De holdt ett fyrverkeri av en konsert.
Vi sto helt fremst, en stund uttover konserten, men en bokstaveligtalt STOR fan kom brøytende frem og truet med og skvise kjæresten min, da han hadde kommet frem til gjerde var det som om helvettes porter var åpne og fansen presset som besatt, så vi slo rettrett og kom oss til ett åpent punkt på gulvet i den store salen. Dårlig lyd? det var nesten behagelig å stå helt fremst. Jo lengre bak, jo mer trykk var det fra det gigantiske anlegget de hadde med seg.
En kjempe opplevelse, en enestående konsert.
Nå skal ikke jeg si noe om Bergen, i seg selv annet at jeg gir ikke så mye reklame til byen. Skal aldri flytte dit for å si det slik =P

Her er noen linker fra filmer som ble tatt under konserten (det er ikke jeg som har filmet) det skal sies at det var foto/lyd forbud, men vaktene kunne ikke gjøre noe så langt bak.

NikkiSix delte ut Jeger Maister til tørste fans og fikk en overaskelse
http://www.youtube.com/watch?v=IMpog_pY8js

Starten av konserten, Kick start my heart
http://www.youtube.com/watch?v=2zQfJ-VH3AQ&feature=related

Dr.Feelgood
http://www.youtube.com/watch?v=pJwNIXg_x_I&feature=related

Vil tilbake, det der var vel verdt turen. Hvilken konsert skal vi på neste gang? lurer litt på Green Day, men får se

3 kommentarer:

Eli Kristin sa...

Takk for diktet, skal elge vinneren i slutten av juni :)

Annella sa...

Green Day er utsolg :( hadde tenkt å dra på den sjøl jeg... Får se om jeg får tak i noen billetter likevel, for har veldig lyst til å få med meg green day!

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....