søndag 21. september 2008

Helg..

Denne uka har egentlig vært ganske stressende. Føler ikke at jeg har fått gjort all verdens, men likevel var helgen ett kjærkomment høydepunkt for min del. Begynner sånn smått å føle på meg at skolen krever sitt. Har ett par deadlines jeg må rekke. Jeg er litt for udisiplinert til å gjøre skole arbeid, så der må jeg skjerpe meg.
Helgen har vel vært som normalt. Ut på lørdag, daff på søndag.. Standar det, er det ikke?
Er hardt å være student. Skole i uka og drikking i helga. For ett hektisk liv.
Vel, jeg holder mine vanlige rutiner da. Trener og lar det ikke skeie helt ut.
I dag var jeg på fotball kamp, sammens med noen folk fra klassen. RBK-HamKam. Jeg tippet 2-0 før kampstart. RBK er i flyten, så 2-0 måtte jo være overkommelig, men fryktet for baklengsmål. Vel så feil kunne jeg ta.
Det var en meget bra kamp. RBK spiste HamKam til lunsj. Sablet rett ned. 4-0 sto det på tavla da de var ferdige.
For de to som var med som aldri hadde vært på Lerkendal ble dette ett brukbart første intrykk. Ikke bare var RBK i slaget, men vi sto også midt blandt supporterne ved Kjernen tribunene.
En bra dag.
Gårsdagen var ikke fult så bra. Tok liksom aldri av, så den ga bare en rar form for hangover idag. Har vondt på venstre side av hodet. Aldri opplevd makan jeg. Vondt over øyet, slik jeg har når det er bihulebetennelse eller når jeg ikke har brukt brillene så mye som jeg skulle. Rart, men er kun meg selv å takke. Skulle ikke tatt den siste øllen. Det er den sin skyld.. hehe

Ingen kommentarer: