mandag 5. januar 2009

Mitt idol


Mitt idol innen gitar er Joe Satriani. Jeg kan lytte til hans verker i timesvis.

Jeg tør faktisk påstå at hans musikk rører meg og det er ikke hverdagskost.


Kan lytte til slik musikk i timesvis. Hører strengt talt ikke på musikk som ikke inneholder minst en gitar, aller helst to.

Med Satriani, Clapton, Eric Johnson, Stevie Ray Vaughan, John Petrucci ++ så trengs kun en gitar. Alle kan de å få gitaren til og synge, men ikke som Satriani.


Merk, dette er min mening. Gjerne "prøv" og ta en debatt om hvem som er best, "but there is only one god"


Om du ikke orker å høre gjennom alle, i hvertfall sjekk ut de to siste linkene. De to melodiene er verdt en "lytt"












1 kommentar:

Eli Kristin sa...

SV. hehe, neij æ e nok ingen eskimo. Eller så e det kaldt te mæ for at æ kanskje bynne å bli dårlig.. ikke veit æ, sia æ frys no : P
Å neij, det e ikke et glass. men e bare å fortsætt å prøv :)