søndag 15. mars 2009

Serie start og årets første Seier!!

Da har jeg vært på Lerkendal og det var hærlig. Nå er tippeligaen i gang igjen og RBK åpnet med seier.
For en hærlig følelse å være med på.
Kjernen har flyttet plass og der vi sto nå var det plass til flere og taket gir en helt annen akustikk, ergo mer lyd fra oss.
Samtidig har RBK hentet to nye spisser og da kan vi bli mer farlige fremover, samtidig som vi valset over Vålerenga. Jeg tror ikke de hadde mer enn max to målsjanser gjennom hele kampen, mens RBK prøvde seg jevnt og trutt. En herlig kamp.
Andresen den soppen, han måtte jo forsvare laget sitt så godt han kunne og utalte i pressen dette: - Jeg føler at de hadde litt flyt. De var hakket bedre enn oss, men noen 0-3-kamp var det ikke, sa VIF-manager Martin Andresen.

Vel, han har jo helt rett. Det skulle vært mange flere mål fra RBK sin side.
Alt i alt en kjempe kamp. Jeg skal ikke si at RBK vinner, men de har gjort det bra på trening og nå viser de styrke mot VIF. Dette kan bli en spennende høst.
Som den RBK supporteren jeg er så håper jeg og se edelt metall i bartebyen ved serie slutt, men dette er jo bare starten.

1 kommentar:

Merethe M sa...

Heia rosenborg!!! (selv om eg ikke følge med på fotball)