søndag 22. juni 2008

Makan!

Om noen jenter nå sitter å furter i det stille over mitt forrige innlegg "Jenter og teknologi" så må jeg bare beklage, men det er faktisk slik det er mesteparten av tiden. Sier ikke alle, men mange er med på å trekke opp denne meningen.

Om dere har sett etter på alle inlegg ser dere at de er ganske samlet rundt dette tidspunktet. Etter midnatt våkner Kristoffer fra dvale og tanker og undringer finner veien fra fingertuppene og til tastaturet der resultatet kan leses av dere.
Har egentlig alltid vært slik.
Masse stiler har fått liv under skole perioder sent på kvelden. Desverre sovner jeg før alt er ferdig så noe er slik jeg vil ha det og resten er tatt etter en noe grumsete hukomelse. En ond sirkel kanskje?

Makan, ja. Hmm.. jeg skrev det fordi i kveld skulel jeg prøve ett nytt potetgull. Se på dette som en anmeldelse.
Potet gullet Kims SPRØ, med 30% mindre salt.

Potetgullet er først og fremst blottet for smak, hvorfor? fordi aldri før har jeg spist så salt potetgull. Hvor er ironien der.
30% Mindre salt står det, da tør jeg ikke tenke på hvor salt det egentlig var.
Jeg liker sterk mat, jeg liker salt mat. Men for mye salt er vondt, det der var vondt.
Skuffa? ja, gjett da. Et sunnere alternativ my ass. Spiser jeg det der mer så dør jeg vel av for mye salt i kroppen neste gang jeg salter maten min, LITT.

Sørlandschips er mye sprøere, har MYE mindre salt og 1000 ganger mer smak.
Men ingen ting slår sjokolade. Off søt sug nå ja. Bare en liten bit sjokkis hadde vært nok. Jeg har ikke sjokkis. Så jeg må overleve.
Jeg skal uansett prøve å bli sunnere. Drikker ikke på langt nær så mye brus som før. Drikek rmer vann, samt skal trene i sommer. Må bare finne rytme så ordner det seg selv.
Får nok trening når jeg skal jobbe da, må sykle ett godt stykke hver dag.
Får håpe på godt vær.

1 kommentar:

Anonym sa...

det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær;)