søndag 20. juli 2008

Lørdagskveld

Sitter for meg selv og slapper av. Det er nå helg og jeg vil si at jeg har sett frem til å være alene idag. Bare å få slappet av.
Denne uka har jeg som sagt vært på jobb. Ute SFO. Det har vært så som så med motivasjonen da. Mye takket være det fabelaktige været. 5 dager på jobb og 5 dager med regn, for å avslutte jobb uken så regnet det HELE Fredagen, null stopp før sent på kvelden.

Idag, Lørdag har jeg bare vært rolig, nesten litt rart egentlig, har vært på farten hele uka. Klarer jo ikke sitte i ro når jeg er på jobb på SFO, samt at jeg sykler til å fra jobb. Får nesten litt dårlig samvittighet ovenfor meg selv =P

Så nettopp en film, ikke helt min stil, men ville gi den en sjanse.
Step up 2: the streets
La oss si det slik, den var FENGENDE. Sånn derre Danse film
Jeg har tenkt litt i kveld da, "nemmen uff da" tenker du vel nå, men det er en bra ting å tenke. Jg har funnet ut av ting å tang og lagt planer for høsten.
Har også kommet inn på Dronning Maud. Så skal utdanne meg til førskole lærer=D
Så jeg begynner å få fullt opp.

Ingen kommentarer: