mandag 14. juli 2008

Sommerjobb

Velvel, da er jeg i gang med sommerjobben min. Skal være 4 uker på SFO, første dag er vel overstått og jeg er sliten.
I 2 uker skal jeg være på en ute SFO, for å være sikker på å få en perfekt start på sommerjobben, så var det regn. Det regnet i morges og det har regnet eller yret i hele dag.
Ellers gikk jo dagen helt greit. Det var kutt skader etter kniv og sager (jeg fikk også ett kutt) åsså har jeg hjulpet hovedsaklig guttene med å sette opp en tre hytte. Den er ikke ferdig, men den kommer seg.
Jeg liker jobben min, så 2 uker ute vil gå greit. Komemr nok til å være ute hele dagene når vi trekker tilbake til skolen også.
ellers går jeg å venter på svar om jeg har fått skole plass til høsten.
Treigt skal det være, søknad var sendt i mai, eller var det april. Uansett så får vi svar 20.juli. tar nå sin tid!

Ingen kommentarer: