onsdag 13. mai 2009

I'm back!

Eller i allefall akkurat nå. Er masse å gjøre for tiden. Vet knapt hvor jeg skal starte for å dra alt i land. Skal i allefall prøve å blogge litt mer. Ikke at jeg tror så mangle leser den, men jeg får utløp for det jeg sitter inne med av tanker og undringer. Kanskje ikke alt som burde slippes løs i allmenheten.

"Hva har så du bedrevet tiden med da, Kristoffer?" Vel jeg har vært opptatt med masse. Skole, jobb, trening, venner, planlegging av ditten og datten. Samtidig har jeg pludret litt over hva jeg skal bruke blokken til. Skal den ha noe tema, sjanger? Jeg har nå kommet frem til et tema.. hold dere fast.... .... .... .... ... Svada =D Her skal det bare skrives om ting som faller meg inn. Ting jeg irriterer meg over, som gjør meg glad, sint trist, gudene vet hva. Det skal dog ikke bli en dagbok. Hva jeg spiste til middag og hva jeg kjøpte på butikken er noe andre kan få skrive om.

Samtidig har jeg funnet ut at minst en gang i uken skal jeg legge ut et innlegg som heter "Kristoffers undring" eller noe i den duren. Der jeg skal fundere over noe, være seg stort eller smått. Hvilken dag det blir, det aner jeg ikke. I løpet av en uka er fristen.

Så da er jeg tilbake.

Dette er førsteutkastet på mitt formingsprodukt til eksamen. Tema barndom.



For de som lurer ekstra på hva jeg har gjort så kan jeg ramse lett opp.
Jobbet, vært eksamensvakt og lærer for en førsteklass, skole, skrevet på eksamen, ordnet MOTLEY CRUE bilett i Bergen 8.juni, skal ordne med Europe billett snart, skal ut med kompiser 15 og 16 Mai, stor kalas. Søkt, bestemt meg og kommet inn på ny skole til høsten. Nå blir jeg BI student. Fått meg sommerjobb og leter etter en annen jobb, skal også flytte til et annet distrikt av Trondheim.
Såeh..

Ingen kommentarer: