mandag 25. mai 2009

Kamelot


Ser at jeg enda sliter med tid til og skrive på bloggen. Er unnskyldt nå da. Har hatt eksamen, hjemme eksamen, hvor jeg skal skrive mappebidrag som skal i en eksamens mappe. 96 data sider senere er jeg endelig fri. Leverte i dag =)


Men er ikke det jeg er i ekstase over. I helgen var jeg på to konserter.
Den første var ett metall band.
Kamelot, ett band æ har hørt på en del, men har blitt mest bare enkelt sanger. Hørte på dem på Trondheim Torg fredag 22. Mai. For ett liveband. De kan virkelig sakene sine. Mektige tunge riff og melodiøse mellomspill. Nå er jeg tilbake på metall sporet og Kamelot er i toppsjiktet av favoritt band for tiden. De leverte varene og jeg skal være der når de skal ha en ny konsert runde i Norge.
Vokalisten er også Norsk. Er bestandig kult når nordmenn er med i profilerte band verden rundt.

Sjekk ut denne sangen blandt annet. Gi den en sjanse. Khans mektige stemme og bandets melodiøse mesterlighet. Gåsehud

Ingen kommentarer: