mandag 11. august 2008

Flyttet

Vel da er jeg flyttet inn og har startet på min 4 dag her.
Trives godt i mitt lille krypinn, må inrømme det.
Mangler bare å få opp noen bilder og slikt. Er ganske nakent på veggene mine.
Om det er noe jeg skal klage på så er det senga mi. Den er så lita, så lita at når jeg bøyer inn armene slik at albuene stikker ut, så stikker den ene 10 cm utenfor senga. Aner ikke hvor mange ganger jeg må plukke opp dyna fra gulvet heller. Blir vel kos til vinters kan jeg tenke meg.

Ellers så har jeg det topp. Fått meg ny datamaskin nå, den dasser lett den forrige pc'en min, men dette var et impulskjøp. Samt ett trådløst kort i maskinen, det kortet hadde jeg absolutt ingen bruk for.
Kan vel berolige meg med at tross ett ganske impulsivt kjøp, så er Kristoffer klar for fremtiden.

Ingen kommentarer: