lørdag 23. august 2008

Sliten

Planla sånn hallveis å gå ut i kveld. Skrinlegger det.
Er mer sliten en jeg egentlig vil inrømme. Har allerede festet to dager på rad. Å i går rant det over, fikk vel mildt sagt alt for mye innabords, men nok om det.
Det har vært morsomt da, dette fadder opplegget er utrolig bra og jeg må jo også få si at min faddergruppe og mine to faddere i gruppa er med på å gjøre denne tiden helt super.
De andre årene jeg har gått skole har oppstarts tiden vært anstrengende. Det har gått treigt å bli kjent med folk, det har vært laber stemning rett og slett.
Nå er det helt motsatt. Føler at jeg har blitt kjent med mange supre folk.
Fadder ordningen er genial for å bli kjent med byen og bli kjent med med studenter.
For meg som kjenner Trondheim ganske bra, er med for den sosiale delen.
Jeg stor trives og har det veldig bra nå.
Når fadder uken er ferdig så gleder jeg meg til å ta fatt på treningen igjen. Har blitt en lang "sommerferie" uten Kung-fu og nå når fadder uka er i fokus, så er det også en del festing. Om jeg kommer bakfull på treninga vil jeg slite, tror ikke min mester ville blitt så stolt av meg heller. Så jeg drøyer oppstarten av treninga til etter fadderuka, så får jeg deltatt på det som er igjen på programmet der også.

Ingen kommentarer: