torsdag 7. august 2008

Alt klart

Vel, nåkk en gang er det ett sent innlegg. Klokken er over halv 11 på kvelden. Egentlig er det tidlig mot de tidligere innleggene. Tror min gjennomsnittstid er halv 1 på natta.
Er vel egentlig på tide å køye snart. Er sliten, har vært på jobb, samt holdt på å flytta.
Endelig skal jeg flytte på meg, fikk se hybelen for første gang i dag da. Tror jeg kommer til å trives der.
Min kamerat som var med som sjåfør han var ikke noe videre begeistret, men det får nå bare være. Jeg behøver ikke noe luksus hus for å klare meg.
Gleder meg =)
Skal flytte ut for godt i mårra nå, etter at jeg er ferdig på jobben. Det er siste dag i morgen. Har gledet meg til helg hele uka nå. Ikke på grunn av jobben, men fordi jeg har vært litt gira på å flytte på meg. Starte på nytt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Morsomt å lese det du skriver:)
Du høres, eller ja hvertfall, utfra det du sriver, veldig søt og morsom ut :)