lørdag 3. mai 2008

Fotball

Jeg har i løpet av de siste par årene blitt en liten fotball supporter.
Laget er da RBK. Litt miljø skadd må man jo bli når man kommer inn i en klasse der 3 av 20 elever ikke liker fotball, meg inkludert. Etter 3 år forsvant den sperren og jeg var på Lerkendal for første gang, tok meg 5 minutter før jeg sto å sang med kjernen. Det var en kul opplevelse. Jeg har fremdeles til gode å være på bortekamp men,det skal det bli!

Men jeg skal ikke ha på meg at jeg er medgangssupporter. De er det få av i Tr.heim for tiden.
5 kamper spilt, 1 seier, 1 uavgjort og 3 tap
Med internt opprør, spillere som drar på byen etter et tap, rot med spillestil, spillere som vil vekk, skader, ++

RBK er blitt ett skip med kraftig slag side. Men jeg har trua, det er tidlig i sessongen samt at RBK pleier å spille bra mot de største.
Vi taper for Tromsø, reiser oss med 10 mann på banen og spiller uavgjort mot VIF

Søndag er det Stabæk som står for tur, om det stemmer at RBK har gått tilbake til gammel spille stil og spillerne er motiverte kan dette gå veien for Troillongan.

Fordi slik det er nå så stemmer ikke RBK sangen "for ingen banke RBK"
Nei, dette går veien. Om vi ikke vinner så blir vi topp 5 samma F... og vi har ett godt ungt lag som vil være de store heltene når vi nok en gang skal feire gullet i Tr.heim.

Bergen kan bare ta den sure pilsen sin fra i fjor å dra sin kos. De har ikke vært bortskjemte med å vinne gull, å det visste rørleggerne også. Komune kaillan fikk da nåkk å gjøre i bergen sentrum da kloakken gikk tett da all gull pilsen skulle ut. Hahaha, bra det regner ofte, gratis vask av gatene. Æsj, nasty.. like ekkelt som å hele tatt forbinde Bergen med seriegull.
"1963 det e lenge sia det" sang vi i fjor, i år kan vi lage stort banner med dette har vi "20 serie mesterskap, 9 cup mesterskap og mange CL kamper" det er det ikke mange lag som kan toppe nei.

1 kommentar:

Anonym sa...

First!!!