fredag 2. mai 2008

Første innlegg, yey

Hei. Dette er da Kristoffer sin blogg.
Jeg fant ut at jeg skulle kanskje prøve dette fenomenet kalt blogg, der jeg kan dele med dere hva som foregår rundt meg.
Det kan jo bli skikkelig koselig, haha.
Vel jeg kan jo starte med å si at jeg ikke er helt fornøyd for tiden. Det er på grunn av sommeren som snart er rundt hjørnet. Jeg må skaffe meg sommer jobb å det er litt stress, ikke fordi at jeg ikke vil jobbe men, heller det at jeg ikke får tak i noe.
Jeg skal forhåpentligvis gå førskolelærer utdanning til høsten å da ville det vært kjempe greier om jeg fikk meg jobb innen skole. Jeg har fått 3 uker på midtsommeren på Spongdal SFO å jeg gleder meg men, det er 3 uker å sommeren er mye lengre.
Penger er no dritt men, jeg kommer ikke langt uten heller.
Pappa har kalt meg donald duck før, på grunn av min meget stabile økonomi… eh.. Not og jeg er heller ikke uheldig. Så skjønner ikke hvor han fikk det fra.
Jeg håper at etter sommeren så vil jeg befinne meg på en hybel og ha det topp der men, er en fordel å ha penger da så jeg må jobbe.
Men finner alltids en råd. Er blitt en skikkelig råtass til å spare penger nå, har jo 3 år med hybel liv fra før så jeg vet hvordan jeg skal snu på hver krone.
Så jeg berger bra nok med mat, går masse i ”kak skiv” men overlever lenge på det.
Studenter er de beste økonomene egentlig, hvis du tenker på det.
Hvem andre en studenter klarer å få så mye uttav så lite?
Glem det å hyre inn dyre økonomer til å hjelpe deg med de økonomiske problemene, ring etter en student. Mye billigere og samtidig sponser du onsdags pilesen til studenten.
Vinn vinn situasjon det far.
Men nå har jeg startet på denne såkalte bloggen, så kan det hende det kommer mer etter hvert ja.

1 kommentar:

Anonym sa...

First!!!