tirsdag 13. mai 2008

Nordmøre folkehøyskole

http://www.nordmore.fhs.no/nyheter.php?subaction=showfull&id=1179246544&archive=&start_from=&ucat=&

i går den 12.Mai var det 1 år siden vi sto ute på gårdsplassen på folkehøyskolen å så på at flagget ble heist og at rektor holdt tale for oss.
Vi alle visste at det snart var slutt, bare minutter fra en avslutning på flere måneders bo felleskap og andre spennende ting som har foregått på folkehøyskolen gjennom året.

Jeg har hatt en nostalgi tripp den siste måneden, sett gjennom bilder og lest gjennom årboka mi. Jeg ser et bilde og vips så er jeg på akkurat det stedet det er tatt, hører stemmene til folket og har det helt knall.
Jeg har flere 1000 bilder, samt en del filmer, så jeg har masse å se på.
Enkelte sanger har også brent fast bilder, fra forskjellige situasjoner, alt fra: Vasking, Spania, country klubben, pink Lady, koret, trening, film redigering you name it...

Jeg har minner, og jeg har fått venner fra hele landet. Skole året var helt magisk

Jeg var kanskje ikke av den mest sosiale typen men, jeg var med. Jeg var en del av kullet 06/07 ved Nordmøre FHS.
Det er sant som de sier, ett år på folkehøyskole vil du aldri glemme.
Om jeg skulle glemme det ville jeg føle at jeg har mistet en del av meg selv.

Ingen kommentarer: